top of page

5 צעדים קריטיים להקמת אתר מניב באינטרנט


מה זה עסק מניב באינטרנט? או יותר נכון איך ניגשים בכלל ליצירה של עסק באינטרנט? אני מאמין שאתם מבולבלים, אפילו מאד מבולבלים. למה? בגלל שיש אין סוף ידע שם בחוץ שכבר קשה לכם לתפוס את עצמכם וממש לעשות משהו כי כל צעד טומן בתוכו מלא אופציות ודרכים אחרות. רצים לכם בראש כל מיני מילים גבוהות: SEO, PPC, SMO, PR...אתם ממש מתוסכלים ובצדק! אין מידע של 123 מה באמת אפשר לעשות מההתחלה. אז מה עושים? מקשיבים, כי אני הולך להסביר לכם עכשיו אחת ולתמיד איך לגשת לכל הנושא הזה כדי שתבינו אם זה בכלל מתאים לכם.

טוב, אז נתחיל?

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת כדי להקים עסק באינטרנט זה כמה זמן יש לכם להשקיע. כמו כל עסק אתם צריכים להשקיע פה זמן בלימוד ועשייה. אם אין לכם זמן , אל תכנסו לזה אפילו. יש לכם זמן? מצוין (: אפשר להתקדם.

הדבר השני הוא , כסף. אין מה לעשות, צריך כסף להשקעה בחומרי לימוד, פרסום, הקמת אתר...ועוד. אם אתם לא יכולים להוציא אגורה, יהיה לכם בעיה רצינית לייצר אגורה בחזרה. נכון אפשר לנסות לעשות לופים באוויר ולגעת בכל מיני שטויות של "תלחצו כאן 3 פעמים כל יום ותהיו עשירים" , אבל לרוב תתיאשו ברגע שתבינו שזה פשוט לא עובד... איך קובעים תקציב? זה מאד אינדבידואלי, אבל תחשבו מכיוון של 1000 בחודש. גם אם זה נשמע הרבה, זה לא הרבה בכלל, תחשבו שוב על כל עסק שהייתם בונים באוף לין.

הדבר השלישי, תתחילו לבנות אסטרטגיה של פעולה. מה זאת אומרת? אתר מניב זה אתר שמספק שירות, זה יכול להיות: ערך עם פרסומות, מוצר, שירות חודשי... מתוך המקום הזה אתם צריכים לחשוב על אסטרטגיה של מוצר. מהו המוצר שאני יכול להציע לקהל ספציפי ואם אין לכם מוצר כזה אין בעיה, יש לכם אפשרות לקדם מוצרים של אנשים אחרים דרך תוכניות שותפים או דרופשיפינג- רכישת מוצרים במחיר עלות ומכירתם בעלות גבוהה יותר - המשלוח והמחסנים עליהם (:

הדבר רביעי, תוכנית פעולה. אחרי שברור לכם איזה שירות או מוצר אתם רוצים לקדם, ונישה שאתם יודעים שהמוצר ידבר עליה, אתם יכולים להתחיל לתכנן את הצעדים של : פילוח הנישה, בניית אתר, הכנסה של תכנים, הטמעה של המוצר או השירות. אם לא ברור לכם איך אתם עושים את כל זה, השתמשו בקישורים של אנשי מקצוע: בוני אתרים, בוני רשימות דיוור, מעצבים... הכל אפשרי!

הדבר החמישי, תתחילו לפעול לפי תוכנית הפעולה ותמדדו את עצמכם. כמה הספקתם, האם עמדתם בזמנים, איזה קשיים היו בדרך, איך פותרים את הקשיים. אתם תגלו בתהליך הזה הרבה דברים חדשים על עצמכם ותראו באמת איך אפשר לגדול ולהקים עסק מניב. המלצה נוספת, אל תתפזרו לכו על פרויקט אחד ברור מהתחלה ועד לשלב שהוא מייצר את ההכנסה שלה כיוונתם.

עד כאן להפעם, אשמח לקבל מכם תגובות למטה עם שאלות או דברים שלא היו ברורים לכם. זכרו שהכישלון הוא בעצם צעד לכיוון ההצלחה. חיים רק פעם אחת, תנו לעצמכם את היכולת לראות כמה גדולים אתם יכולים להיות באמת! צ'או!


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page