top of page

איך תמצא את הנישה שלך לתוכניות שותפים? (5 טיפים למציאת נישות)


אהלן, אני מקבל המון פניות מאנשים ששואלים מהי הדרך הטובה ביותר למצוא את הנישה עבורם. איפה מחפשים? באילו מקורות משתמשים? האם זה נכון להיכנס לנישות עם תחרות גבוהה?

מוכר לכם?

אם כן, מצוין. מכיוון שאני מתכוון בפוסט הזה לענות בדיוק על השאלות האלו דרך 5 טיפים מרכזיים שיעזרו לכם למצוא את הנישה בשבילכם.

טיפ ראשון

תפסיקו לחשוב לאן כולם הולכים ותתחילו לחשוב לאן אתם רוצים ללכת. מה הכוונה?הרבה מאד אנשים שחוקרים על נישות באופן אוטומטי פונים לכיוון הנישות הפופולאריות ביותר ומנסים למצוא שם את המילת מפתח שהכי מתחברת לכולם. יש כאן בעיה גדולה, מכיוון שבד"כ אותן מילות המפתח יהיו עם תחרות שהיא על סף הבלתי אפשרית.

מה צריך לעשות אם כך? צריך לחשוב קודם כל על מה מעניין אותנו ברמת היום יום ולאחר מכן לחקור על הנושא בעולם. הרבה מאד פעמים נוכל למצוא מיקרו נישות בתוך כל נישה כללית שהתעניינו בה. למשל, אם אני מתעניין בכובעים אופנתיים, אני יכול למצוא מיקרו נישות כמו "כובעים אופנתיים פורמלים, "כובעים אופנתיים זולים","כובעים אופנתיים של מפורסמים"... הבנתם את הרעיון.

טיפ שני

אם אין לכם שום מושג לנישה ואתם רוצים לראות איזה נישות קיימות בחוץ אני ממליץ להיכנס לאתר clickbank.com. יש שם איזור שנקרא marketplace, האזור הזה חושף בפניכם את כל הנישות של המוצרים שקיימים בתוך קליק בנק. אני הרבה מאד פעמים מציץ שם כדי לראות אם יש נישות חדשות שעוד לא נגעתי בהם.

היופי זה שאפשר להסתכל על נישות כלליות שם ולהיכנס גם לתת נישות. זה דבר שהרבה פעמים יכול לפקס אותנו הרבה יותר טוב מבחינת המחקר של מילות המפתח שאנחנו רוצים לחפש.

טיפ שלישי

על מגזינים שמעתם? מצוין! זה אומר שאתם מבינים מה קורה היום בחוץ בכל מיני נושאים: חדשות, אופנה, אוכל, בריאות, עיצוב הבית... כל המגזינים האלו נותנים לנו הבנה על מה קורה בחוץ מבחינת נישות. אנחנו יכולים הרבה מאד פעמים לקבל רעיונות רק מלראות כתבה אחת שמדבר על טרנד חדש בדבר מסוים.

הקטע הכי טוב זה שאם יש לכם רעיון בנוגע לנישה שקיימת במגזין שאתם קוראים תקופה ארוכה זה אומר שיש לכם הרבה ידע להעביר בנושא. מה שבהחלט יכול להעמיד אתכם בעמדה טובה של בניית אתר מושך ומעניין למבקרים העתידיים שלכם.

טיפ רביעי

להיכנס לכל אותם האתרים הגדולים כמו אמזון או איביי ולראות מה מעניין אתכם שם. לאיביי יש כלי מאד נחמד שקוראים לו Ebay Pulse (לינק) זה כלי שמראה לכם מה הכי פופולארי היום באיביי וגם שם אתם יכולים להיכנס למיקרו נישות בכל נישה מכירתית כללית.

טיפ חמישי

לקחת נישה כללית ביותר כמו למשל "ספורט" ולזרוק אותה לכלי מילות המפתח של גוגל. באופן אוטומטי לאחר שנחפש גוגל יוציא לנו מילות מפתח שקשורות לנושא (LSI) אותן מילות המפתח יכולות לתת לנו רעיונות רבים לגבי מחקר של נישות בנושא של ספורט.

אתם אמנם תקבלו הרבה מילות מפתח מאד כלליות נוספות, אך אם תסתכלו טוב גם על התוצאות הפנימיות תוכלו למצוא הרבה מאד רעיונות טובים לנישות.

לסיכום, כל מי שחושב שלמצוא רעיונות לנישות זה דבר קשה טועה בהחלט. זה הכול עניין של טיפה סבלנות וכמובן יצירתיות לפעמים למרות שזה לא חובה כמו שראיתם (:

מקווה שנהנתם מהפוסט הזה, בבקשה שתפו אותי לגבי הדרך שאתם עוברים או עברתם בנוגע למציאת נישות לעסק שלכם.

מור


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page