top of page

"לעשות דברים אחרת כדי לראות דברים מדהימים באמת"


משפט שמאד השפיע על הדרך שלי היה המשפט של "אם תמשיך לעשות בדיוק את מה שאתה עושה כל הזמן אל תצפה לראות תוצאות שונות. שנה את מה שאתה עושה כרגע ושים לב להבדל". יש פה המון חוכמת חיים במשפט הזה של אדם שיצא מהמסגרת של כל העולם וחשב לרגע אם באמת אפשר אחרת. אנחנו יכולים לקחת את המשפט הזה לכל אספקט בחיים שלנו אך אני בוחר היום לקחת אותו לצד העסקי.

הנושא של הפוסט היום הוא "לעשות דברים אחרת כדי לראות דברים מדהימים באמת", כשאני אומר "דברים מדהימים" אני מתכוון לכל אותם המקומות, חוויות, שלבים שלא היינו רואים אילולי עשינו את אותם הדברים אחרת. המטרה של הפוסט הזה היא להוביל אתכם למחשבה של מה אתם יכולים לעשות כדי לשפר את מצבכם הנוכחי מבחינת סדר עסקי וראיה לעתיד.

הקמה של עסק אינטרנטי יכולה להגיע באין סוף דרכים, הרי אנחנו כבר יודעים שהתופעה הקשה ביותר של העולם שלנו זה כמות גדולה מידי של אינפורמציה שיוצרת בלבול ובסופו של דבר חוסר עשייה או עשייה מוגבלת. במיוחד בנושא של שיווק באינטרנט, אנחנו רואים אין סוף של שיטות ודרכים והרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו בנקודת התסכול ולא עושים דבר.

אומרים שאם נשאל את השאלות הנכונות נוכל באמת להגיע להצלחה בחיינו. לכן, אני רוצה להמליץ לכם על כמה שאלות שאני בד"כ שואל את עצמי: - מה עשיתי עד עכשיו? - האם זה עבד לי? - איך אני יכול לעשות דברים אחרת? - מה יכול לעזור לי להגיע למטרה הזאת?

אלו הן שאלות מפקסות שעוזרות לי הרבה מאד פעמים לשים את הדברים על השולחן בצורה מסודרת ולהתחיל לפעול.

הנושא של ניסיון וטעיה מוביל אותנו למקומות הנכונים ביותר בסופו של דבר. מכיוון שזאת הדרך היחידה בשבילנו להבין חד משמעית מה עובד ומה לא. אך לצערי רוב האנשים הולכים לפי הספר. מי שכתב את "הספר" הוא אנחנו בני האדם שבעצם לכדנו את עצמנו תחת השקפה קונסרבטיבית מוחלטת. תנו לעצמכם את הכבוד המינימאלי של לנסות ולטעות לבד, גם אם זה אומר שאתם הולכים לעשות דבר מאד טיפשי וחסר הגיון.

אני יכול להגיד לכם שבכל השלבים שעשיתי דברים שאני לא מכיר או דברים יוצא דופן, תמיד בלי יוצא מן הכלל למדתי משהו חדש. זה לא תמיד היה דבר פרקטי, אבל תמיד עמד מאחורי הדבר שעשיתי מוסר השכל חשוב להמשך ולדרך שלי. נסו לחשוב על המטרות שלכם ומה אתם עושים איתן.. האם הצלחתם להגיע לנקודה שבה הייתם מרוצים מהצלחה שלכם מול אותם המטרות? אם כן, אז אתם בטח כבר יודעים שהתחושה היא מדהימה. כשאנחנו מנסים משהו שמצליח זה פשוט מעיף אותנו ואנחנו ממש באופוריה. למה זה קורה? בגלל שאף אחד אחר לא גילה לנו באמת, אנחנו גילינו את זה לבד.

"אדם צריך ללכת בדרך כדי להבין את המשמעות האמיתית". אלברט איינשטיין המסר העיקרי שעובר מאחורי המשפט הזה, זה הנושא של נסיון. אנשים בעלי נסיון פשוט יותר חכמים לגבי הגדילה שלהם, הם יודעים מה עובד ומה לא. איך? כי הם ניסו ונכשלו. וכשהם הצליחו הם סימנו ווי והכניסו את ההצלחה לפרוטוקול הידע שלהם.

דברים שבדרך כלל נראים לנו מפלצות מתבררים כדבר מאד פשוט ולא מפחיד. איך נוכל להימנע מלפחד ולפנות לעשייה?

ישנם 3 דברים שאנחנו יכולים לעשות: 1. לחפש אדם שכבר עבר את זה,ללמוד ממנו ולנסות לבד. 2. לנסות ללמוד לבד ולעשות לבד, יש אין סוף מדריכים להכל היום ברשת. 3. לעשות את זה ביחד עם אדם אחר. כך גם נראה את הבניה וגם נקבל פידבקים.

זאת הדרך שלנו ולא של אף אחד אחר, אנחנו נחליט אם נהיה במקום אחר בעוד שנה או שנתיים מהיום. זיכרו שלא היה אדם אחד שהצליח בחייו מבלי שנכשל מאות פעמים - זה פשוט חוק (: הייתי רוצה שתיקחו מהפוסט הזה שאלה אחת - מה עוצר אתכם באמת ובתמים להגיע ליעד שלכם? בהצלחה!


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page