top of page

עבודה באינטרנט - לא לעצלנים


אני כותב לכם את המאמר הזה כדי שתוכלו להבין אחת ולתמיד שאם אתם נכנסים לתחום של עבודה באינטרנט אתם ממש לא יכולים להיות עצלנים, יותר מכך אתם צריכים לצאת מאיזור הנוחות שהייתם בו ולעשות דברים שלא תמיד יבוא לכם לעשות. המאמר הזה ינפץ לכם כמה אשליות גדולות בתחום האינטרנט ויגרום לכם להבין אחת ולתמיד אם מה אתם צריכים להתמודד כשאתם רוצים להקים עסק באינטרנט, במה זה כרוך ומה באמת מבזבז לכם את הזמן היקר.

נתחיל בנושא של המידע המטורף שיש שם בחוץ על הנושא של שיווק באינטרנט, בניית אתרים, קידום אתרים, קידום מומן, קידום אורגני, מאיפה מתחילים?! זה בדיוק העניין :-D כשבן אדם ניגש להתחיל ללמוד וליישם הוא ניתקע מכיוון שהוא לא יודע מאיפה להתחיל אפילו את הצעד הראשון. ההצעה שלי, תבחרו קו לימוד אחד בהתחלה ואחרי שמיציתם אותו ברמה הבסיסית של ההבנה תמשיכו לנושא הבא. כך תוכלו להבין לאט לאט את התמונה השלמה של כל הדבר הזה שנקרא "עבודה באינטרנט" או עסק באינטרנט.

הבעיה הנוספת והקטנה לא פחות, היא , ממי ללמוד את כל הנושאים? יש כל כך הרבה קורסים שסותרים אחד את השני, כל אחד מבטל את השני וטוען להיות הפיתרון הסופי (לא נישמע טוב...) לעניין הכסף שיגיע עלינו במהרה לכיס. אני כמובן אפילו לא מתחיל להזכיר את עניין ה"תשקיע שקל וקליק ותהיה מליונר" , זה בולשיט שמבזבז לנו את המצרך היקר ביותר שלנו (לא כסף), זמן. אז ממני לומדים? התשובה היא , לעולם לא תדעו ממי באמת כדי ללמוד, הרעיון הוא נסיון ולמידה, עם הזמן תוכלו להבדיל בצורה יותר טובה מי ראוי יותר ללמד אתכם. הדרך הטובה ביותר היא ללמוד וליישם, אם זה עובד אז זה מעולה ואם לא אז פשוט להמשיך הלאה ( : לא קרה כלום , חוץ מכמה דולרים מבוזבזים.

הבעיה הגדולה מכולם: עצלנות

אנחנו מנסים הכל באינטרנט כדי לעקוף את עניין ההשקעה של הזמן והכסף, למרות שבתוך תוכנו אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו לא עושים את הדבר הנכון. למה אני מתכוון? אדם בתחילת דרכו באינטרנט מחפש עבודה באינטרנט ומחליט לעשות שיווק באינטרנט, לאחר ההחלטה הוא מברר אילו אפשרויות עומדות מולו.

עבודה באינטרנט האפשרויות:

1. ללחוץ כמה פעמים על פרסומות ולמלא סקרים כדי למלא את כיסו באגורות עם פוטנציאל לשקלים (נישמע מבטיח..).

2. לעשות מחקר נישה, לבנות אתר, להכניס בו תוכן, לקדם אותו/לשלם כסף כדי לקדם אותו.

האדם יחשוב, ממממ ויחליט לפנות לדרך הקלה של ללחוץ ולקבל כמה אגורות כשהוא שמח וטוב לב. אלו שלא בחרו את הדרך הזאת יבחרו להתחיל ובשלבים המוקדמים יפסיקו. חשוב לי לציין שאני לא רוצה לפגוע באף אחד באופן אישי, אני אומר את זה כי אני ניתקל בזה המון פעמים, אנשים פשוט בוחרים להיות עצלנים ועדיין מצפים להרוויח כמות גדולה של כסף - זה נראה לכם הגיוני?

עכשיו אני שואל אתכם, מה אתם עושים כרגע כדי לבנות את העסק שלכם באינטרנט ומה הדבר שהכי מונע מכם להתקדם?

כמובן שאתם גם מוזמנים להביע את דעתכם על המאמר.. :-)


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page