top of page

היום שבו שתפסיקו לחפש כסף קל באינטרנט


אהלן חברים, ישנה אשליה אחת מאד גדולה שמתפרסת באינטרנט בצורה טוטאלית וזה פשוט כואב לי לראות את זה – כסף קל באינטרנט... מה אתם אומרים, יש דבר כזה?

אני יכול להגיד לכם חד משמעית שלא. יכול להיות שיהיו כאלה שיגידו, " אני יודע לעשות כסף קל באינטרנט", ואם נשאל אותם כמה כסף הם עושים, תשובתם תהיה לרוב כמה עשרות שקלים אחרי לחיצות חוזרות ונשנות על פרסומות, כתיבת מאמרים, ועוד שיווק בשקל שאמור להניב כמה שקלים טובים עד סוף החודש= בזבוז זמן+ אנרגיה יקרה לשווא.

אז אני קודם כל מצטער אם ניפצתי למישהו את האשליה (הנוחה) הזאת של כסף קל. יש גם מין עיקרון עירוני כזה, שאנשים שרוצים לעשות כסף קל פשוט ממציאים מערכות של כסף קל וכל אותם המחפשים מוצאים אותן, כשהם מרגישים שמצאו את הפיתרון האולטימטיבי- אירוניה או לא?

עצתי אל כל מי שמרגיש שהוא מחפש את הפיתרון המהיר, אל תהיו שם, תבינו שאתם מבזבזים את האנרגיה שלכם סתם ואתם אוכלים את עצמכם בתוך אשליה מטומטמת שהכסף ייפול עליכם מהשמיים. זה לא הפתרון ובטח שלא כך תצליחו לצאת לחופש הכלכלי שאתם חפצים בו.

תבינו שכדי להתקדם, כמו כל דבר בחיים אתם צריכים לרכוש את ההשכלה המתאימה. היופי שבאינטרנט כדי לרכוש את ההשכלה הזאת, אנחנו לא צריכים אפילו לקום מהכיסא. כדי להקים עסק יציב, צריכים יסודות יציבים של השכלה וניסיון וכדי ליצור אותם צריכים להתחיל נכון את השלבים הראשונים.

זה הזמן לשאול, איפה אתם מרגישים שאתם נמצאים?


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page