top of page

טכניקת פייסבוק אחת שהכניסה לי מאות דולרים (ולידים)


אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש היום לבעלי עסקים באינטרנט זה להגיע לכמות גדולה של תנועה ממוקדת שמובילה למכירות, כשאני אומר ממוקדת אני מתכוון לתנועה של אנשים שקשורים או מתעניינים במה שיש לנו להציע באתר שלנו.

על מנת להתמודד עם הבעיה הזאת רוב בעלי העסקים פשוט פונים לחברות חיצוניות של SEO או שיווק חברתי על מנת ליצור את האפקט הזה וכמה שיותר מהר כדי להתחיל לראות לידים ולקבל לקוחות. חשוב לי לציין שאני בהחלט מכבד את החברות הללו והן יכולות לתרום לעסק ללא ספק.

העניין שחשוב לי מאד שתבינו זה שאפשר ליצור היום השפעה חזקה בעזרת תוכן שפשוט עוזר לקהל שלכם. תוכן איכותי יעבור דרך ארוכה וטבעית באינטרנט בשבילכם, פשוט בגלל שהוא איכותי. מה שטוב צף ומה שלא שוקע. אז שמעתם כבר אלף פעמים את המושג "ערך" וברור לכם שצריך לתת אותו וכמה שיותר, אבל איך אפשר להתחיל לגלגל אותו בצורה הטובה ביותר?

הנה טכניקה פשוטה אחת שהכניסה לי אלפי דולרים ולידים עד עכשיו והיופי שהיא לא הוציאה לי הרבה מהכיס כדי להכניס את הדולרים והלידים האלה. שימו לב שהטכניקה מתבססת על שימוש בדפי אוהדים עם 500+ אנשים. מתחת למספר הזה מידת האפקטיביות נמוכה יותר. (לחצו כאן אם אין לכם דף אוהדים או 500 אוהדים).

אז איך זה עובד?

ראשית אני רוצה לציין את החשיבות של "פרי סייל", דף שהוא קדם מכירה. אנחנו לא יכולים לייצר את האפקט הרצוי של הובלת תנועה ומכירה בצורה הטובה ביותר בלעדיו. אני רוצה שתדמיינו רגע שאתם רוצים לנסוע לחו"ל לטיול תרמילאים בברזיל. אתם יודעים שאתם צריכים להחליף את התיק שלכם בתיק מסעות טוב יותר אבל בוחרים לדחות את זה כרגע עד לכמה שבועות לפני המסע כי זה נראה לכם לא כזה דחוף. פתאום אתם רואים הודעה בפייסבוק שאומרת: " נוסעים לטרק המפורסם בברזיל? הנה מדריך מקיף שיראה לכם מה כדאי לעשות וממה להיזהר, לחצו כאו ושפרו את הטיול שלכם עוד לפני שנסעתם". לכל מי שנכנס לדף הנחיתה יש את ההזדמנות להכניס את המייל על מנת לקבל את המדריך.

בתוך המדריך המצוין הזה אתם מגלים את כל מה שצריך לראות ואסור לפספס וכמובן את הדברים שצריך להיזהר מהם בטרק בברזיל. כל המדריך עובר אליכם בצורת וידאו או טקסט ע"י אדם שעשה את הטיול ומראה כישורים גבוהים של הבנה בנושא טרקים. (אני כבר מסיים..) בסוף המדריך הקצר אך יעיל הזה כשאתם מרגישים בטוחים יותר במסע שלכם, אותו אדם שהעביר לכם את החומר, מתחיל לדבר גם על תיקי מסעות מומלצים ועל דגשים חשובים לבטיחות איתם. כמובן שהצורך הטבעי שלכם יהיה ללכת עם מה שהוא אומר. למה? כי אנחנו כבר סומכים עליו, הוא הראה ידע ונתן אותו מבלי לבקש דבר. הסוף כמובן זה שאנחנו רוכשים את התיקים דרכו.

זוהי דוגמא לפרי סייל, לתת משהו בעל ערך גבוהה ורק לאחר מכן לכוון לשירות או למוצר שלנו. אנחנו יכולים בצורה הזאת לכוון למוצר או שירות אפילייט שאין לנו קשר ישיר אליו.

לאחר שיצרנו את הדף נחיתה והפרי סייל, אנחנו מתקדמים לתנועה. המלצה שלי כרגע בנוגע לתנועה זולה ואיכותית, זה פייסבוק.

כאשר יש לכם דף אוהדים שמדבר על הבעיות והצורך של הלקוחות שלכם ולא סתם שם של חברה, אתם למעשה בונים קהל של עוקבים, מי שעשה לייק מרגיש צורך לקבל עידכונים שותפים מאותו הדף ונהנה בשותף מהתכנים שתעלו אליו. כאשר הגענו לקהל של 500 אנשים ויותר, זה הזמן להשתמש בBOOSTING של הפוסטים. מה זה אומר? הכפתור הזה מאפשר לנו להניע את הפוסט בקידום ממומן על בסיס של חשיפה. יש לנו 3 אופציות מרכזיות:

- קידום של הפוסט רק מול האוהדים של הדף שלנו.

- קידום של הפוסט מול האוהדים של הדף וחברים שלהם.

- קידום לפי הגדרת קהל שנוצרה מראש (נבחר להתעלם מהאופציה הזאת עכשיו).

זה נראה כך:

בנוסף נוכל לקבוע גילאים, מדינה ותקציב. שימו לב שבכל שינוי של התקציב נוכל לראות לכמה אנשים ייחשף הפוסט שלנו. נוכל גם להגדיר לכמה ימים הפוסט שלנו ירוץ במקרה שנרצה להגביל בזמן ולא רק על בסיס התקציב.

הנה תוצאות של אחד הפוסטים שלי שנוצר תחת דף אוהדים וקודם גם לחברים של האוהדים:

שימו לב ל2 דברים חשובים:

1. המחיר של כל פעולה בפוסט (קליק, לייק, שיתוף) עלה לי 15 סנט לפרסום של האוהדים + חברים שלהם. ושילמתי 8 סנט לפעולה בפרסום של האוהדים שלי בלבד – זה מחיר מאד נמוך ביחס לפרסומים של מפרסמים אחרים וכל מי שכבר מפרסם PPC יסכים איתי.

2. שימו לב למדדי הCTR (קליקים ביחס לכמות החשיפות), הCTR הממוצע של פרסום בפייסבוק הוא 0.05 אחוז. עכשיו תסתכלו שוב על המספרים, האחוז CTR של החברים של האוהדים הוא 2.840% והאחוז של האוהדים בלבד הוא 9.173%!

כעת נשאלת השאלה, מדוע קיבלתי נתונים כאלו?

הלוגריטם של פייסבוק עובד בצורה כזאת, ככל שתוכלו לגרום ליותר אנשים ללחוץ על המודעה שלכם, כך תשלמו פחות פר קליק. אתם מבינים מהתמונה הנ"ל, שמדד הCTR שלי היה גבוהה ולכן שילמתי כל כך מעט בעבור הקליקים.

אז איך אפשר לייצר CTR כזה גבוהה?

הפתרון הוא פשוט, קודם כל ליצור תוכן או הצעה בעלת ערך גבוהה שתדבר אל הקהל. דבר שני, כשאנחנו יוצרים את הפוסט מומלץ בחום לצרף אליו תמונה ביחס גודל של 600 רוחב ו315 גובהה, כך תוכלו לתפוס כמה שיותר מקום תמונה מה שיגדיל את סיכויי הלחיצה שלכם (CTR). תמיד תציגו את הבעיה בפתיח של הפוסט ולאחר מכן רמזו לפתרון עם הובלה לפעולה, כך תוכלו ליצור חיבור וסקרנות.

הנה דוגמא לפוסט שלי שרץ עד לא מזמן:

במקרה הזה בחרנו לתת שיעור במתנה, אך זה יכול להיות כל דבר אחר שנותן ערך. שאלו את עצמכם, מה יגרום לקהל שלי לעצור ולהיכנס כדי לא להפסיד את מה שיש בפנים?

דבר נוסף, אם תשימו לב, אני משתמש גם בטקסט בתוך התמונה. שימוש של טקסט בתוך התמונה גם כן מגדיל את הCTR ומאפשר שילוב ויזואלי עם מסר. מומלץ לעשות שימוש בטקסט עם תמונה אך שימו לב שאתם עומדים בכמות התווים המקסימאלית, אם תעקפו אותה המודעת פרסום לא תאושר. (הכמות המקסימאלית לא ידועה כרגע אם מישהו יודע אשמח לשמוע, תנסו בשלב הראשון כמה שיותר לצמצם וצפו בפרסומות של אחרים כדי לראות מה עובר).

אז מה למדנו היום, להביא תנועה ממוקדת בזול והרבה ממנה. זכרו שדרך פרסום של חברים של אוהדים, תוכלו להגדיל באופן משמעותי את הקהל שלכם וקהל גדול בד"כ = הרבה לקוחות.

דרך אגב לכל מי שלא ראה את הסרטון שבו אני מראה עסק שייצרתי לפני 4 חודשים שמייצר 4000+ דולר בחודש מוזמן לצפות בו ממש כאן.

בהצלחה! מור


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page