top of page

הוכחה חברתית = יותר הכנסות מהאתר שלנו


הוכחות חברתיות באתר

נתחיל ממזה "הוכחה חברתית", אז הוכחה חברתית זה למעשה הדרך שלנו להוכיח למבקרים שמגיעים אלינו לאתר שאנחנו אכן אתר אמין, בעל ערך עם מוצרים טובים ושירות יוצא דופן. למה אנחנו צריכים את זה בתור מבקרים שצריכים להחליט ללכת עם השירות של האתר? מכיוון שזו הדרך היחידה מבחינתנו לדעת אם האתר הזה עומד בכל החששות קניה שלנו בתור צרכנים.

במילים אחרות ככל שיש יותר וויים על כל חשש שיש לנו, כך אנחנו יותר בטוחים ברכישה של השירות או המוצר שהאתר מציע לנו. הוכחה חברתית נותנת לנו תחושה חזקה של ביטחון וידיעה שאנחנו עושים את הדבר הנכון.

אז אילו סוגים של הוכחות חברתיות אנחנו יכולים להכניס באתר שלנו?

1. אחריות - כאשר אנחנו מציעים אחריות על המוצרים שלנו זה תמיד משדר את המסר שאנחנו מוכרים איכות שאנחנו עומדים מאחוריה. זהו מסר חשוב, שהלקוחות שלנו יעריכו בהחלטת הקנייה שלהם. לכן, שווה מאד לרשום משפט של אחריות כולל תמונה בולטת שמאשרת.

2. עדויות של לקוחות - חשוב לעשות שימוש נכון בעדויות, מה הכוונה? עדות צריכה להבליט את האיכויות החשובות של העסק: שירות, מוצר, יחס, איכות... לכן, תבקשו מהלקוחות שלכם לכתוב לכם עדויות שנוגעות בפרמטרים האלה. ברגע שמבקרים רואים עדויות, זה מקל עליהם מאד לקבל החלטה. בעולם החברתי של היום קשה לנו מאד לקבל החלטות מבלי לראות עדויות וחוות דעת של מה שאנשים אחרים אומרים.

3. משלוח מיוחד - אם מדובר באתר חנות, חשוב לציין את עלות המשלוח וזמן השילוח משלב הרכישה. שוב, אנחנו עונים על שאלות שרצות במוח של המבקר שלנו על מנת לעזור לו לקבל החלטה. אם המשלוח שלנו הוא חינם, להבליט את זה ולרשום, "משלוח חינם!".

4. עיצוב מקצועי לאתר - זה אמנם מקום שאפשר להתווכח עליו, אבל אני מאמין שהמסר החברתי יכול לעבור בצורה חזקה מאד דרך עיצוב האתר. אם האתר נראה מאד לא מקצועי וקשור לנישה שאנחנו מכוונים אליה, אנחנו נפספס בגדול מול המבקרים שלנו, לא משנה כמה הוכחות חברתיות יש לנו. לכן אני ממליץ מאד לקחת מעצבים ובוני אתרים מקצועיים שיודעים להעביר את המסר העיצובי הנכון לנישה שלכם. זכרו שעיצוב טוב יכול להגדיל את ההמרה באתר בצורה משמעותית.

5. מספר טלפון וצ'אט תמיכה - תנו למבקרים שלכם את התחושה שאם הם ירצו תמיכה ושירות אתם תהיו שם בשבילם. ציינו את הזמנים המדויקים שבהם אתם יכולים לתת להם שירות לקוחות ותמיכה - עובד בצורה מדהימה.

6. תעודות של מוצרים/הכשרה - זו עוד דרך להוכיח למבקרים שלכם שאתם הבחירה הנכונה. תציגו כל תעודה או תואר שמחזקים את ה"למה לי לבחור דווקא בך". זה לא מובן מאליו לאף אחד שאתם הוכשרתם בדרך המקצועית ביותר, אתם צריכים להוכיח את זה.

אם נדע לשלב בצורה נכונה את ההוכחות החברתיות האלה, ללא ספק ניצור אפקט חזק על המבקרים שלנו שיכירו אותנו טוב יותר ויבינו למה הם צריכים לבחור באתר שירות שלנו על פני המתחרים. בנוסף, כמות ההמרה תעלה באופן משמעותי ביחס לכמות הכניסות באתר מכיוון שהאתר יחסה את כל החששות של הלקוחות שלכם לרכוש מכם.

לסיכום, שלבו את כל ההוכחות החברתיות האלה באתר שלכם. בין אם יש לכם אתר חנות או אתר תדמית, אתם מציעים מוצר. לכן, אתם רוצים לשלב את ההוכחות האלה בצורה המתאימה ביותר לצרכים של הלקוחות שלכם.

תעשו טסט פשוט ותשוו בין הנקודת זמן שהכנסתם את ההוכחות החברתיות לבין הזמן שלפני ותראו בעצמכם את ההשפעה שיש לכם על המכירות באתר. באופן כללי שווה לעשות תמיד טסטים כדי לראות מה עובד ומה לא.


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page