top of page

האם אתם נמצאים בעשייה? הנה כמה דברים שיעזרו לכם לעשות יותר


אהלן, אחד הפרמטרים המשמעותים ביותר שמבדילים בין אנשים מצליחים לבין אנשים שלא מצליחים זה הפרמטר של העשייה. אם נדע מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגיע ליעדים שלנו נשאר לנו רק לפרק את היעד הגדול לגורמים והנה השביל שלנו להצלחה. נכון? זה נכון מאד, אך מבחן המציאות מראה אחרת. רוב האנשים שכבר יודעים את הדרך שלהם כדי לכבוש היעד, הרבה פעמים לא הולכים בדרך מכיוון שיש משהו שעוצר אותם והם אפילו לא מבינים מהו.

זה אבסורד , הרי אנחנו יודעים שאם נאכל פחות ונעשה כושר יותר נראה רזים וחטובים. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להגשים את החלום ללמוד ספרדית אם רק נלך לקורס הזה ונשקיע את הזמן. זה נראה לנו הגיוני להקים עסק ויש לנו את המידע הנדרש. אז למה אנחנו לא מצליחים לזוז ולעשות עם זה משהו?! התשובה לשאלה המעצבנת אך חשובה הזאת, היא עשייה מכוונת.

למה אני מתכוון שאני אומר "עשייה מכוונת"? עשייה מכוונת היא עשייה מודעת שבה אני עושה דברים מוגדרים מראש ואני לא סוטה עד שאותה עשייה הושלמה לאותו היום. כשאנחנו לוקחים פרויקט גדול , אנחנו בעצם לוקחים על עצמנו : זמן, מאמץ, מחקר, תקשורת מרובה, למידה ויישום. זה לא נגמר בדבר אחד ולכן קשה לנו לעשות את הצעד מכיוון שהכל נראה יותר מידי מסובך ביחד.

אם נגדיר מראש מה הפרויקט דורש מאיתנו, כמה זמן יש לנו, מי הם השחקנים הפועלים ואיזה חומר לימודי נדרש מאיתנו כדי להתחיל יהיה לנו קל יותר לצעוד את הצעד הראשון. עכשיו אני יודע מה אתם חושבים.. "איך לעזעזל אנחנו אמורים לעשות את זה?" . התשובה כאן פשוטה, עשייה היא חלק מהלמידה, תתחילו לצעוד בעשייה שלכם ותראו שהרבה יותר דברים מתחילים להיות לכם ברורים בכל שלב בהתקדמות.

אני יודע שלפני כל פרויקט אני לוקח לעצמי זמן כדי להתניע את עצמי לעשייה וכדי ללבות האת האש של "זה הולך להצליח ואני לא אעצור עד שאני אראה פה משהו קורה"! אנחנו חיים כדי למצות את המקסימום שלנו ואנחנו רוצים להסתכל לאחור ולדעת שעשינו משהו בחיים שבאמת עשה לנו משהו והשפיע על העולם.

אני עובד מהבית כמו שאתם יודעים והרבה פעמים אני צריך להרים את עצמי, כי כמו כל אחד יש לי גם רגעים פחות חזקים שאני מרגיש אבוד או עם פחות מוטיבציה. אבל בכל פעם שאני נמצא שם אני מזכיר לעצמי איפה יש לי הצלחות בחיים ונאחז בהם כדי להרים את עצמי מחדש.

אני ממליץ לכם לעשות את אותו הדבר. בכל פעם שאתם לא בטוחים בעצמכם, לא בטוחים בדרך, קחו כמה דקות של שקט ותזכירו לעצמכם את ההצלחות שלכם, את הדברים שהייתם גאים בהם עד עכשיו ותרימו את עצמכם למעלה. עשייה מובילה לאנרגיה גבוהה שתשפיע ישירות על ההצלחה שלכם. תחשבו כל הזמן איך אתם מחלקים את העשייה והאם אתם אכן פרודקטיבים לפי נקודות הציון של התאריכים שקבעתם.

אין דבר חזק יותר מאדם מאמין, תאמינו שאפשר להזיז הרים, תאמינו שאתם שולטים בחיים שלכם, תאמינו בעצמכם ואנשים מבחוץ יאמינו בכם. כל פרויקט מרגש ומעורר פחד, כל פרויקט מסתיר מאחוריו כל מיני דברים שלא ידענו קודם. מה זה אומר לכם שכל האנשים המצליחים בעולם נכשלו אלפי פעמים? זה אומר לכם שכשנכשלים לא נפגעים באמת אלא מקבלים כוח לעשות דברים אחרת ולהצליח. אני מקווה שהפוסט הזה עזר לכם והגיע בזמן הנכון, אני בכל אופן שמח שהזכרתי לעצמי שוב את חשיבות העשייה. מה אתם אומרים, אתם נמצאים בעשייה או רק חושבים עליה?


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page