top of page

מהו המוצר שותפים האידאלי לקידום באתר שלך?


דווקא כאן רוצה אני להתחיל בשבירת החשיבה הקונבנציונלית לגבי קידום מוצרים של תוכניות שותפים. יש הרבה פעמים את המחשבה שאם אני מקים אתר בכל נושא שבעולם אני יכול לקדם דרכו אך ורק מוצר אחד מכיוון שאם אני אקדם יותר אז זה ייצור בלבול או חוסר מיקוד אצל המבקרים שלי ולא תהיה רכישה.

לא סתם אני מתחיל מכאן, מכיוון שבדיוק המקום הזה מראה לנו כמה החשיבה יכולה להיות תחת מסגרת מבלי לבצע שינויים שאם חושבים עליהם טיפה לעומק, יכולים להוות שינוי אמיתי ברווחים ובהסתכלות הכללית. ואני אסביר בדיוק למה אני מתכוון...

כשיש לנו אתר שמכוון כלפי נישה יש לנו הרבה מאד נושאים שעוטפים אותה. למשל, אם ניקח את הנישה של הדיאטות וחיטוב הגוף. הקהל של הנישה הזאת מלא בצרכים ובעיות שמוצר אחד אף פעם לא יוכל לכסות את כולם, אז מדוע שאותו קהל יעבור לאתר אחר כדי לקבל מענה לשאר הצרכים שלו? במקרה הזה, אם אני מציע מוצר של הרזיה לקהל שלי, אני יכול להציע גם מדריכי דיאטות, חיטוב, שינוי מחשבה, עמידה ביעדים, תכנון יומי, אכילה נכונה... אני מאמין שהבנתם את הרעיון.

איך מיישמים את זה בפועל? פה אנחנו מכניסים את חברתנו, היצירתיות... חשבו מהמקום של המשתמש ונסו להעביר את המסר שהאתר מטפל בכל הנושאים שנוגעים בנישה. אתם יכולים לעשות זאת בכמה דרכים:

1. שילוב של תמונות לחיצות - לתמונה יש מסר רב, אם תשתמשו בתמונה לחיצה שתעביר את המסר הנכון אנשים יעצרו ויבינו קודם כל שהגיעו למקום הנכון ולאחר מכן ילחצו, הדף שיגיעו אליו יכול להיות פריסל (טקסט הכנה למוצר).

2. סדר בבלגן - דף הבית שלכם לא צריך לבלגן את העין אלא לסדר אותה. שוב, חשבו מהמקום של המשתמש איך אתם הייתם מרגישים אם הייתם נכנסים לאתר מבולגן שמפוצץ אומנם במידע יעיל, אבל מעומס המידע לא יודעים לאן ללכת? לרוב, כאשר יש יותר מידי עומס על העין אין פעולה מצד הגולש ובשלב קיצוני יותר הוא פשוט יוצא מהאתר. לכן, סדרו את דפי הבית שלכם כמה שיותר והורידו את כל הדפים הלא נחוצים. הרבה מפעמים LESS IS MORE.

3. חילוק נכון לקטגוריות - מה הן הנושאים והתתי נושאים של הנישה שלכם? חשבו על כל פרט והציגו אותו מול הקוראים לפי סדר של קטגוריות. קל מאד לעשות זאת אם יש לכם אתר שיושב על פלטפורמה של בלוג. הפעולה הזאת תאמת את התחושה של הגולש שהוא לא רק הגיע למקום הנכון, אלא שזה המקום המושלם והוא לא צריך אף אתר נוסף בתחום.

4. דרך רשימת הדיוור - אם יש לכם רשימת דיוור ולא נגעתם בה יותר מידי, זה הזמן. תוכלו לחבר אותה לכל פריסל חדש שכתבתם ולעדכן את הרשימה שלכם. כך גם תקבלו תנועה נוספת לאתר וכמובן תקבלו עמלות חדשות מכיוון שאנחנו כבר יודעים שהמוצרים הנוספים מדברים אל הנישה שלנו.

מסקנה סופית שאתם צריכים לקחת איתכם מהפוסט הזה: חשבו על כל המוצרים הנלווים שאתם יכולים להוסיף לכל אתר קיים שיש לכם. אין לי ספק שאתם תהיו בשוק מכמה מוצרים אתם יכולים להציע שידברו לנישה שלכם. וכמובן סדרו את האתר כדי שגולשים שלכם יגישו כמה שיותר בנוח.

תעשו חיים! מור

אהבתם? לחצו לייק


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page