top of page

השקר הגדול מכולם הוא הרמז להצלחה הגדולה ביותר שלך


הדבר הכי חשוב בחיים זה להיות מודעים. ברגע שאנחנו מודעים יש לנו את יכולת הבחירה לעשות משהו. יש לנו את היכולת לשפר ולתקן כל דבר - לקבל החלטה.

פתחתי את הפוסט הזה עם כותרת שמדברת על השקר הגדול מכולם, למעשה השקר הזה כל כך גדול שאנחנו חיים אותו בשלמות ובשלום כל חיינו מבלי להבין שאנחנו למעשה נמצאים במקום לא מודע לחלוטין.

אז מה זה השקר הזה? נתחיל עם יישור קו קצר, רובנו בעולם בטוחים ב100% שהעולם סובב סביבנו וכל דבר שמתרחש קשור לעולמנו. ניתן לראות זאת בכל חלק בחיים. אנחנו מקבלים כל סיטואציה בהקשר אלינו, אישית, למרות שיכול להיות שאין לה שום קשר אלינו. לדוגמא: אדם שפונים אליו בשאלה תמימה שמפרש את השאלה לחדירה לפרטיות וראיה שמתנקרים לו ומנסים להפיל אותו בפח.

אין לנו שום ספק בכך שהעולם סובב סביבנו ולכן אנחנו גם לוקחים הכל באופן אישי כאילו שיש איש שם למעלה שמנסה להראות לנו מה זה טוב או רע - מוכר?

אני אוביל אתכם עכשיו לשקר הגדול מכולם, שלאחר שתבינו אותו ללא ספק תוכלו להתחיל לחיות באמת ולראות את העולם כמו שהוא. השקר הזה הוא ללא ספק הרמז הגדול ביותר להצלחה שלכם בכל רובד בחייכם.

וכמובן השקר...

השקר הוא שאנחנו חיים בעולם הפנימי שלנו ולא במציאות. כן אני יודע בטח מה רץ לכם בראש,"מה זאת אומרת אני לא חיי במציאות?!". התשובה היא, כן, אנחנו לא חיים במציאות מכיוון שאנחנו בטוחים בזה שהעולם סובב

סביבנו כשהמציאות היא שהעולם מתחלק ל2 חלקים עיקריים:

1. העולם המציאותי - כל מה שקורה בעולם ללא שום קשר אלינו.

2. העולם הפנימי שלנו - כל הפירושים שאנחנו נותנים לאותם החוויות והסיטואציה של עולם המציאות.

תחשבו על זה כך, סיטואציה היא פשוט סיטואציה וברוב הפעמים אתם תראו ששני אנשים מתייחסים באופן שונה לסיטואציה, ממש בקיצון לפעמים. למה זה קורה? לא בגלל שהם חוו סיטואציה שונה אלא בגלל שכל אחד מהם פירש בעולם הפנימי שלו את אותה הסיטואציה אחרת.

למשל: 2 אנשים שמאחרים לעבודה בגלל שהם תקועים בפקקים (נושא כאוב בארץ..) , הם תקועים באותו הפקקים ואמורים להגיע לאותו המשרד לפגישה חשובה. אחד בוחר לקחת את הסיטואציה למקום של כעס ועצבים, על איך זה שהוא ניתקע דווקא כשהוא צריך להגיע היום לפגישה חשובה היום. והשני רואה בסיטוציה הזדמנות מצוינת לשמוע את המוסיקה שהוא אוהב ולהמשיך בשיחה המרתקת עם אשתו בטלפון.

אותה סיטואציה, שני אנשים במצבים קיצונים שונים.

אני רוצה שתחשבו עכשיו על מה שהידע הזה של 2 העולמות יכול לתת לכם ביום יום. נסו לראות את הדברים בצורה הזאת:

1. הבינו והפנימו שהעולם לא סובב סביבכם, לא לרעתכם ולא לטובתכם, הוא פשוט שם חיי וקיים.

2. מתוך ההבנה של 2 העולמות נסו להבין מהי הסיטואציה המציאותית ורק לאחר מכן נסו להבין מהו הפירוש שאתם בחרתם לקחת מהעולם הפנימי שלכם.

3. נסו להסתכל על חייכם ולראות עד עכשיו מתי קיבלתם החלטות או הייתם בסיטואציות שחשתם שהשליטה היא לא בידיים שלכם אלא באיך שהדברים "זזים".

לעולם הפנימי שלכם יש יכולת לשנות את כל העולם שאתם רואים ולכן כדי לדעת מה "באמת" קורה אנחנו צריכים להיות מודעים כל הזמן למתי אנחנו מפרשים ומתי אנחנו מזהים את הסיטואציה כפי שהיא בעולם המציאות.

כאשר תגיעו ליכולת של מודעות מלאה לסיטואציות של מציאות מול פירוש של העולם הפנימי שלכם, תוכלו באמת להיות משוחררים ורגועים מכיוון שהאופי שלנו בבחירה מלאה תמיד ימשוך לכיוון דברים טובים וחיוביים. ההצלחה האמיתית בחיינו היא למעשה היכולת לשלוט בבחירות של עצמנו. כי רק כך נוכל להרגיש באמת שאנחנו חופשיים ומנטבים את החיים לפי המסלול שבחרנו.

מאחל לכם להיות מודעים יותר ולצאת מהשקר כמה שיותר מהר (:

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין...


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page