top of page

כלי מעולה לניתוח שוק ומתחרים


אחד הדברים החשובים ביותר כמדברים על עבודה מהבית זה ניתוח עמוק של פלח השוק שלנו, כדי שנוכל לדעת בדיוק איך לפנות אליהם ובאיזו דרך לכוון אותם לפעולה שאנחנו רוצים שהם יעשו.

מתוך זה ניתן להבין שמי שהתחיל את העסק שלו מבלי שעשה ניתוח מעמיק , יכול למצוא את עצמו עובד שעות על גבי שעות מבלי לראות שום תוצאה, למה? בגלל שהוא לא פונה בצורה הנכונה לפלח השוק שלו ולא מבין לעומק מה הם רוצים ומה הן הבעיות שצריכות פיתרון.

כדי מאד להשקיע כמה ימים של מחקר ספציפי וכללי של הנישה, כדי לאסוף כמה שיותר מידע נחוץ שיעזור לנו להגיע אל לב הלקוח בצורה הטובה ביותר. לא סתם חברות משקיעות אלפי דולרים כדי לעשות סקרים ומחקרי שוק, הם מבינים את הערך הגדול של הבנת השוק שלהם ואת היתרון שיכול להיות להן מול החברות המתחרות שלא יודעו מה שהם יודעים.

צריך להבין שאמנם עבודה מהבית זו עבודה של איש אחד בד"כ, אבל אותו איש צריך לבצע עבודות מכמה אופנים שונים: מחקר, שיווק, פרסום, קידום ועוד... אנחנו צריכים לחזק כל חלק וחלק מן הדברים הללו כדי להיות בשליטה מקסימאלית וכדי להוציא את המקסימום מהעסק שלנו.

בסרטון של היום אני מציג בפניכם כלי חזק ביותר (וחינמי), שיאפשר לכם לנתח בצורה מעולה את פלח השוק שלכם ויאפשר לכם לדעת בדיוק מול איזה לקוחות אתם עומדים. אני באופן אישי לא יכול לזוז בלי הכלי הזה ברחבי האינטרנט ואין לי ספק שברגע שאתם תכירו אותו, גם אתם לא תוכלו...


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page