top of page

הכנסה נוספת דרך האינטרנט? גם פאסיבית?


אהלן, אני רוצה לדבר היום קצת על הייתרונות הגדולים בהכנסה נוספת מהבית דרך האינטרנט. אני מאמין שהרוב הגדול ממי שהולך לקרוא את הפוסט הזה, סביר מאד להניח שהוא שכיר או עצמאי שבד"כ עובד בשביל הכסף וכשהוא לא הולך לעבוד הוא לא מקבל מאף אחד את המשכורת שלו במתנה... לאן אני חותר עם זה?

האינטרנט מאפשר לנו לעבוד מהבית או מהיכן שאנו בוחרים לעבוד במשרה חלקית לכל דבר. לדוגמא, אני יכול לעבוד במשרה מלאה ובלילה שאני חוזר הבייתה להשקיע שעתיים מהזמן שלי כדי לבנות עסק במשרה חלקית. הייתרון הגדול בכך, זה שכשאני עובד במשרה רגילה אני עובד בשביל הכסף וכשאני עובד מהאינטרנט במשרה חלקית, אני יוצר את העסק שלי, שיצור בעתיד מצב שהכסף יעבוד בשבילי (אני אכתוב בהמשך פוסט נוסף על הכנסה פסיבית מהאינטרנט).

יכול להיות שזה נשמע טיפה מסובך להבין, אז אני מתכוון לפשט טיפה את העיניינים. סביר מאד להניח שרוב חייכם חסכתם כסף בקופת חיסכון, כל חודש הפרשתם סכום מסויים לאותה קופת חיסכון כדי שבסוף תוכלו לממש את הפנסיה, הטיול שתמיד רציתם, המכונית, הבית וכו'...

כל זה נשמע טוב ויפה ובהחלט אפשרי , אבל ישנה דרך שיכולה גם לקצר וגם להגביר את כמות ההכנסה החודשית שלכם בעשרות אם לא מאות אחוזים, אותה דרך היא הכנסה נוספת דרך האינטנרט. אם תחשבו על זה לרגע, כל סכום שהכנסתם לקופת החיסכון לא הולך להשתנות ברמה מוחשית יותר מידי בשנים שיבואו, אם תשקיעו את הכסף בידע ובכלים שיוכלו לייצר לכם הכנסה גבוהה שיכולה בהחלט להחליף את ההכנסה הנוכחית מהמשרה המלאה בחוץ, יצרתם שינוי שיכול לשנות את חייכם- והוא ישנה , רק צריך לעשות את הצעד קדימה ולהבין שהדברים באמת תלויים רק בנו ואנו נחליט אם נרוויח מאט או הרבה כסף.

מחכה לתגובות , תגידו לי מה אתם חושבים על זה, שבוע מצויין!


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page