top of page

אחד הדברים שיותר מטרידים אותי…


כשאני מסתכל מסביב ומנסה לחשוב על הרעיון שיש אנשים שמצליחים ויש אנשים שממש לא מצליחים באינטרנט עולה לי השאלה הגדולה לראש, למה? הרי ת'כלס האינפורמציה קיימת ואין שום דבר שאמור לעצור את המשתמש כדי להגיע אליה, אז מה הבעיה?

כנראה שבאיזשהו מקום התרגלנו לנוחות מקסימאלית שחייבים להביא לנו את הכל עד הפה כדי שנבצע פעולה מסויימת וכדי שבאמת נפעל. יכול להיות מאד שהבעיה טמונה גם בפחד, אבל לרוב התשובות שאני מקבל מאנשים שהחליטו לרדת מהעיניין של עבודה מהבית מגיעות מהמקום של חוסר מוטיבציה להמשיך ושהם פשוט לא יודעים מה לעשות.

אני רואה את הדברים ככה, יש לנו שתי אופציות ברורות:

1. להישאר באיזור הנוחות.

2. לקפוץ למים ולעשות משהו אחר ממה שעשינו עד עכשיו.

מה אתם אומרים? אני מאמין שזאת החלטה קשה, במיוחד השלבים הראשונים שדורשים מאיתנו גם אמונה כמעט עיוורת וגם אנרגיה אין סופית כדי להרים עסק כלשהו באוויר, שלא נדבר על הכנסה שפשוט אין בהתחלה.

אני ממליץ לכל האנשים שנמצאים באיזור התסכול לנסות קודם כל להרגע ולאחר מכן להבין שיש פתרון לכל בעיה (במיוחד בימיינו). כדי להתחיל לזוז הפיתרון הטוב ביותר בשבילכם יכול להיות עזרה חיצונית מכוונת, מישהו שיראה לכם איך לעשות את הדברים, כך תוכלו לראות ולהבין מה טוב ומה לא טוב ותקבלו פידבק ממי שמבין.

שלא תבינו אותי אותי לא נכון, אני מדבר על כל המורים הנפלאים שקיימים שם בחוץ (כן ישראלים..), יש לכם כל כך הרבה אנשים ללמוד מהם בארץ והזמן הזה זה הזמן הנכון ביותר "לתפוס" לכם איזה מורה וללמוד ממנו את כל מה שהוא יודע כדי שתוכלו לעבוד מהבית בדיוק כמו שאתם רוצים.

אז... מה אתם אומרים?


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page