top of page

חג שמח + טיפ משמעותי לבניית העסק האינטרנטי שלכם


היי, אני דווקא רוצה לפתוח בטיפ קטן עוד לפני האיחולים של החגים שאוטו טו פה. הטיפ הוא - "פיקוס בעסק אחד מרוויח" מה הכוונה? הרבה פעמים אנשים חושבים בכיוון של "אם אני אקים אתר שייצר X כסף בחודש ואז אכפיל את אותו אתר לעשרות אתרים אני אעשה הרבה מאד כסף בחודש".

לומר את האמת בעבר זה היה עובד מצוין גם בשבילי. כרגע המצב הוא ממש לא כזה מכיוון שיש הרבה יותר משתנים מבעבר. למשל, כל עדכוני גוגל ששיגעו את השכל של כל מקדם אורגני בעולם, לא משנה אם הוא ותיק או לא. כל שאר מנועי החיפוש בעולם מצטרפים לגוגל במובן של אי התייחסות רצינית לאתרים קטנים (10-20 מאמרים). הרי ברור לנו כבר עכשיו שהכל תלוי בתנועה ממוקדת נכון? (מקווה שכן..) מתוך זה אפשר להבין שאם ניתן דגש על כמות גדולה של אתרים נישאר עם התחתונים ביד.

לכן, הטיפ שלי אליכם הוא כזה, אם יש לכם מספר אתרים כרגע קחו 2 אתרים (גג!) ושימו עליהם את כל הדגש. את כל השאר או שתמכרו (זה מה שאני עושה) או שתשימו אדסנס ותיגעו בהם בעתיד אחרי ששאר העסקים שלכם כבר יכולים לעבוד לבד.

אני חושב שזה הטיפ הגדול ביותר שאני יכול לתת לכם עכשיו וללא ספק הוא יחסוך לכם הרבה מאד זמן, כסף ומאמץ. בחרו את האתרים שלכם במחשבה רבה ותחשבו ממקום של עסק ולא סתם אתר מניב נוסף. עסק = הכנסה קבועה לטווח הרחוק.

אשמח לשמוע אם אתם מתחברים למה שאני אומר...

וכמובן חג שמח ושנה טובה לכולם

מלאה בהצלחות ותובנות חדשות

אל תפסיקו ללמוד ולהתנסות בדברים חדשים!

שלכם, מור


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page