top of page

איך תוכלו להתחדש בעסק אינטרנטי כמה שיותר מהר?


היי חברים, הרשו לי להתחיל קודם כל בברכת חג פסח שמח לכולם!

החג הזה הוא חג של התחדשות, של האביב ואני חושב שזאת הזדמנות מצוינת לכל אחד לקחת את עצמו ולחשוב כיצד הוא יכול לחדש ולרענן את העסק הקיים שלו או להקים עסק מניב חדש לחלוטין - מה שהיה עד עכשיו במחשבה שלנו מקבל הזדמנות מושלמת של מימוש דרך עשייה.

המילה "התחדשות/חדש" זו מילה שישר יוצרת אצלנו ריגוש, אנחנו אוהבים לחדש ולפתוח דף נקי בכל דבר. מדוע? מכיוון שזה נותן לנו הזדמנות לייצר שינוי אמיתי, זוהי ההתחלה חדשה. בפוסט של היום אני רוצה לעודד אתכם לעשיה ולהעביר לכם את המסר של כמה זה חשוב וכמובן איך להתחיל לפעול.

אז הנה כמה טריקים שמניעים אותי לעשיה מהירה:

1. למדתי > יישמתי - מיד אחרי שאני לומד משהו חדש אני עושה פעולה ולו הכי קטנה כדי לקבוע חותם של הבנה. אתם תרגישו ישר את החיבור למה שלמדתם, זו הדרך הטובה ביותר להטמעה של החומר.

2. קטן= קל - אני יוצר פרויקט שקשור למה שלמדתי ומחלק אותו לחלקים קטנים שמובילים להשלמתו, כך אני לא בלחץ ויכול לראות את ההתקדמות שלי. אני מסמן לעצמי בסוף כל יום מה הספקתי, דבר היוצר סיפוק ואנרגיה להמשך.

3. זמן אידיאלי טהור - אני מגדיר זמן אידיאלי של עשייה, לרוב אנחנו חושבים ש8 שעות זה הזמן האידיאלי לעבוד, אך האמת היא ממש לא כזאת. סף הריכוז והיצירתיות שלנו מוגבל לאיזור של שעתיים עד שלוש שעות ביום בלבד. למצוא את השעות האידיאליות שלנו זה דבר אינדבידואלי, כל אדם יודע מתי הוא הכי עירני וחד, שם אנחנו צריכים לפעול.

4. מה חשוב יותר מה חשוב פחות - אני מתעדף את הפעולות שלי לפעולות החשובות ביותר עד לאלו עם הרמת חשיבות הנמוכה ביותר. כך הפרויקט תופס צורה מהר יותר מכל דרך אחרת. חשוב לא להתייחס לפעולות לפי נוחות או מה "כייף לנו" יותר לעשות אלא לסווג לפי רמת חשיבות ממשית.

5. כשכייף, עושים יותר - אני מניע את המוטיבציה שלי לעשיה דרך המחשבה של מה שיקרה. לאחר שאגמור את הפרויקט - ארוויח X כסף שיוכל לאפשר לי לעשות X. כך אני גם נהנה מהעשייה וגם מרגיש הגשמה במה שאני עושה - חשוב מאד!

אם אנחנו לא יודעים באיזה פרויקט אנחנו רוצים לבחור מכל הפרויקטים הפוטנציאלים אנחנו פשוט צריכים לחשוב על הדבר שיביא אותנו הכי מהר למטרות העל שלנו. שהן יכולות להיות כל חלום או יעד שאנחנו מגדירים לעצמנו, טיול בעולם, גיטרה חדשה, בית ספר פרטי לילד... הכי קל להגיד "מחר" , "זה יקרה בסוף אני אעשה את זה בטוח", "כשיהיה לי זמן", "כשירד הלחץ". אך בסוף גם אני וגם אתם יודעים שאלו הם באמת ובתמים תירוצים כדי למנוע מעצמנו להתמודד עם העשיה. תזכירו לעצמכם שאין אדם בעולם שהצליח מבלי שהוא עשה משהו בשביל זה. זה לא המצב האקונומי/כלכלי שעוצר אותנו, זה לא העולם, זה ממש אנחנו.

אני זוכר את ההתחלה שלי לפני 6 שנים בתחום השיווק באינטרנט, רציתי המון דברים ונחשפתי להמון הזדמנויות, אך הנקודה של המחשבה לא הזיזה אותי לשום מקום הרבה מאד זמן. כל זאת עד לשלב שבו התחלתי לעשות, כמובן שנכשלתי פעמים רבות, אך למדתי מכל פרויקט עוד משהו ועד משהו עד שהתמונה הפכה לברורה הרבה יותר - הבנתי מה אני צריך לעשות כדי להצליח ליצור עסקים מניבים. כל זאת דרך רמזים שקיבלתי בעשיה שלי.

אנחנו הרבה פעמים פוחדים שלא נדע משהו ושזה יעצור אותנו, שנרגיש שאנחנו מבזבזים את זמננו אך החלק שאמור לשמח אותנו זה שאנחנו נמצאים בעולם שאפשר לקבל תשובה כמעט לכל שאלה, מה שנותר זה רק לשאול את השאלות הנכונות (:

אני מאחל לכם שוב חג שמח מלא בתקווה והתחדשות!

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא ואיך אתם מתכוונים לחדש בקרוב....


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page