top of page

אחת ולתמיד איך יוצרים אתר מניב באינטרנט?


איך יוצרים אתר מניב

אהלן חברים, אני יוצר את הפוסט הזה היום כדי לבהר הרבה מאד שאלות שאני מקבל על בסיס קבוע בנוגע להקמת אתרים מניבים באינטרנט.

אפשר לצמצם אותן לכמה שאלות מרכזיות: 1. האם ת'כלס אפשר להרוויח כסף באינטרנט? 2. מה זה דורש מבחינת השקעה של זמן וכסף? 3. האם אני צריך לדעת הקמת אתרים ושיווק?

אז ראשית חשוב לציין דבר מאד חשוב, עסק באינטרנט זה עסק לכל דבר וכל מי שחושב שזה עניין של "שגר ושכח אותי" שידע כבר מעכשיו שאין לו למה להתקרב לנושא כי הוא רק יבזבז את זמנו ויחוש מתוסכל שדברים לא זזים מהר.

אני לא סתם מציין את זה, אני מציין את זה בגלל שזאת ציפייה של הרבה מאד אנשים ששומעים על שיווק באינטרנט והקמת אתרים מניבים. אז בואו ננפץ את האשליה עכשיו.

נעבור לשאלות החשובות של תחילת הפוסט...

1. האם ת'כלס אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אני אענה על השאלה הזאת בכמה שאלות אליכם: - האם יש אנשים שמחפשים שירותים באינטרנט? - האם יש אנשים שרוכשים מוצרים באינטרנט? - האם יש אנשים שממלאים טפסים באינטרנט?

אין לי ספק שעל כל השאלות הללו עניתם כן, אז תענו לי אתם, אתם חושבים שאפשר להרוויח כסף ע"י הקמת עסק אינטרנטי שעונה על הצרכים האלו , כמובן שכן! תחשבו על כל הפעמים שרכשתם מוצרים או מילאתם טפסים ליצירת קשר או הזמנתם שירות מיוחד. הפעולה שביצאתם הכניסה לאדם שיצר את אותו העסק האינטרנטי כסף לכיס. אני מקווה שהעניין ברור עכשיו.

2. מה זה דורש מבחינת השקעה של זמן וכסף? התשובה הטובה ביותר לשאלה הזאת היא "תלוי". במה זה תלוי? - בנישה שבחרנו - יכול להיות מאד שלנישה שבחרנו מתאימה פלטפורמה של חנות ולא בלוג או רק דף נחיתה. זאת השקעה שונה לחלוטין, גם ברמת הזמן וגם ברמת הכסף. - בתחרות שיש לנו - תחרות במחירי שוק ותחרות של אתרים מתחרים ברמת הקידום. ככל שהתחרות גבוהה יותר אנחנו מבינים שנצטרך יותר השקעה של זמן וכסף כדי לראות תוצאות.

- בכסף שיש לנו בכיס - צריך להשקיע בפרסום ממומן ואורגני. בדרך כלל אני מתחיל בהשקעה של סכום סביר בחודש (500-1000 שקלים) ומשם מעלה כדי להעלות במקביל את הרווחים והחשיפה של העסק.

- בהחזר מול השקעה - זה נתון שקשור לניסוי ותהייה, כאן אנחנו נהייה חייבים להקים את העסק ולמדוד את מדד ההחזר מול ההשקעה של הכסף. לאחר שאנחנו יודעים אותו נוכל להעריך אם שווה להשקיע עוד בעסק או לא.

3. האם אני צריך לדעת הקמת אתרים ושיווק? לא חובה בכלל לדעת הקמת אתרים אבל לומר את האמת רצוי מאד. אין צורך לדעת הקמת אתרים היום ברמה של שפת HTML או תכנות מתקדם, היום כדי להקים אתר מקצועי שנראה טוב אין כלל חובה לדעת את כל הדברים האלה. יש לי אתרים שנראים מדהים עם תבניות של וורדפרס ויש בהם כל פונקציה שאני רק רוצה. זה יכול לעזור מאד לדעת הקמה בסיסית של אתר מכיוון שזה ידע שיכול לחסוך לנו הרבה מאד כסף ששווה להשקיע אותו בשיווק מאשר בהקמת האתר לדעתי.

הנושא של שיווק הוא פשוט חובה, בכוונה לא אמרתי שיווק באינטרנט ואמרתי רק שיווק, כי אני מאמין שזה ממש לא מתחיל ונגמר בשיווק באינטרנט. כל מי שיש לו ראיה קצת יותר מרחבית מחוץ לקופסא ידע לשלב את הידע שלו באוף ליין עם הידע און ליין, למרות שהרבה מאד פעמים יש כמעט הקבלה מלאה בין שני הנושאים הללו , שיווק אוף ליין לבין שיווק און ליין. לכן, אם יש לכם מושג בשיווק באוף ליין יש לכם נקודת פתיחה מעולה להקמת עסק באינטרנט.

שיווק באינטרנט זה נושא ענק ולכן חשוב מאד להיות ממוקדים בלמידה שלכם, זכרו שאף פעם אין קורס אחד שמכסה את הכל. לרוב, כל קורס נוגע בנושא ספציפי. אחד התסכולים הגדולים ביותר של אנשים שפונים אלי, זה התסכול של ערבוב החומר ולחץ של מה נכון ומה לא נכון. כל הלחץ והתסכול הזה נוצרים בגלל שאין הכוונה מדוייקת בנוגע ללמידה והיישום של הדברים. לכן, המלצה שלי היא או ללמוד בצורה ממוקדת דרך קורסים ייעודיים. למשל: קידום אתרים, קידום ממומן, הקמת דפי נחיתה, פריסלים, קופירייטינג... או דרך אימון אישי אחד על אחד עם מורה מהתעשיה שיעבור איתכם על כל נושא בתהליך של למידה ויישום.

לסיכום, אם אין לכם עסק באינטרנט או שיש לכם עסק והוא לא מתקדם לשום מקום, חשוב שתבינו דבר אחד. כסף באינטרנט נוצר דרך שירות של אנשים עם צורך או בעיה כלשהי. אם תצליחו לבנות פלטפורמה של אתר אשר ממוקד בתנועה שלו ומאפשר זאת, אתם כבר מעלים את הפוטנציאל שלכם לייצר רווח. איך עושים זאת? אז זה כבר סיפור אחר... (:

אהבתם? לחצו לייק


רוצה להיות מאלה שמתעדכנים לפני כולם?
מאמרים מובילים
פוסטים אחרונים
bottom of page